Monday, June 19, 2006

Introduction...

muahahaa..dgn rase bangganyer aku ade blog..matilah pasnih hidup aku dgn blog sajor..dahlah sem depan dah nak bukak ahad nih..jadi terpaksalah tabah mengharungi segala cabaran yang ader...jadi dengan pembukaan blog aku nih sekaligus melengkapkan ahli rumahku dalam dunia blog nih...jadi sesiapa rasa yang dia mampu tabah dalam dunia blogger nih maka buatlah blog..
sebenarnya idea nak wat blog ni dah lama dah cuma masa je tak mengizinkan..tpai tetibe tadi terpikir plak bila pegi umah hata..maka aku mintak hata menunjuk sajor camner cara membuat blog..bermula dgn skin..mencari berbagai2 skin akhirnya jumpa jua skin yg aku nak..bermula dgn skin world cup and then player pemain bola tp tiada satu pun yg dpt pikat hati aku masa tuh..pastuh terpk akn smallville yg aku dah tggl lama ..waaahh..lawa gak skin nih..n then aku decided amik skin tu terus..muahahaa..matilah bangga skin lawa..pastu dari blogskins beralih ke floobles plak..hata ajar daku gak camner nak wat tags..n beralih ker photobucket dan seterusya ke haloscan..jadik berbagai-bagai jualah aku dah belajar camner nak wat blog..n then skrg ni depend kat daku istiqamah update blog baru...timekasih kpd hata jua..
owh lupa lak..actually hari nih ade 3 org senior JUST kitorg akn kembali ke Malaysia utk sambung pengajian utk summer atau sng citer posting kat mesia utk 3 bulan..semoga selamat pergi dan selamat sampai dan semoga berjaya n then jua buat thn 5 yg lain yg akn terlibat gak...daku doakan sumer berjaya mengharungi dgn tabah...doakan jua daku ini menghadapi cabaran sem musim panas akn dtg..oklah rasa ni intro je kot..mls nk pjg lg..lps ni akn sambung dgn trip to syria n lebanon..insya Allah menarik..

Photobucket - Video and Image Hosting

matilah dimarah hata sbb letak gamba dia tgh mandi..

To be continued...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home