Saturday, June 24, 2006

Perancangan cuti yang menarik Part 5

Slps balik dr trip to Syria and Lebanon tuh hidupku jadi bosan...takde mende yg nak dibuat...tapi cuti berbaki seminggu lagi....tp hari Sabtu tuh aku ajk lagi sekali bebudak pegi swimming balik sbb ada slh seorg senior, Bro Syafi nak balik mesia hari Isnin tuh..dia yg beriya2 mengajak sbnrnya sbb nak belajar floating dr sy..maka mase tuh sy pun ajk beberapa kwn..maka adlh lbh kurang 6 org sumer yg pegi swimming time tuh....

Photobucket - Video and Image Hosting
Bila bosan melanda...

Tp ms kat entrance tuh kitorg terpaksa menunggu sbb ada sorg pakcik arb ni dgn 2 org ank dia bergaduh ngan pekerja kaunter...nasib baik tak pakai tangan hanya perang mulut jer...kes dia camnih pakcik tuh kate nak bayar selepas diorg dah habis..dan si pekerja tuh mmg mrh aaa mana boleh camtuh masuk tak bayar...last2 citernya pakcik tuh dihalau keluar dgn 2 org ank dia..hehe..sian gak tapi nak wat camner..

Photobucket - Video and Image Hosting
tu tgh float tuh....kedalaman pool ms nih adlh 2.0 m...daku setinggi 1.78 m sajer..

Pastu kitorg ni pun agk cuak gak sbnrnya dgn kejadian tadi..jadi utk meng'smooth'kan keadaan kitorg kumpul duit dan terus byr serta terus daftar nama dlm tuh....and then everything's fine...

Jadiknyer aku msk kali kedua dlm pool tuh..kali ni ramai gak org tp bebdk sajor...mgkn diorg baru hbs cuti sklh kot....tu yg ramai semcm tuh....tp ms time tuh tempat dive tak bkak gak..lg skali aku kecewa...jd kitorg 6 org pun pegilah mandi kat tempat dulu...bucu pool...tp air dia kali nih agk sejuk gak...adlh 3-4 org taknak msk sbb air sejuk sgt....dah paksa2 barulah diorg nak msk...yg aku ni plak menggigil tgh swimming...

Photobucket - Video and Image Hosting
Didesak oleh arab2 yg sengal...kat tingkat 4(plg ats)

Then dlm ms lbh kurang 30 minit tuh..tiba2 kwsn dive tuh penuh dgn bdak2...owh rupanya kwsn tuh dah dibukak...haha..apalgi aku mmg nntkan saat2 nih aa...bila dah smapai kat ats tuh barulah tahu perasaan camner....cuak ke tak cuak...tp mengenangkan budak2 kecik sebsar 9 tahun boleh lompat takkan aku takleh lompat...jadk aku try gak aa dr tingkat 1 sampai ke tingkat 4......kalau nak tgk vc dia pun boleh dah diupload pula dlm Youtube....

Klik sini..

tp bende ni basic sajor..takde style pun..just nak wat kenangan pertama dan terakhir lompat dr tmpt tinggi tuh..lps lompat tuh hbs mulut aku koyak kalau term anatomy nyer (superior labial frenulum) terputus dr attachment nya yg asl...then bdn aku sakit2 utk 3 hari slpsnya..dan lompatan ni sbnrnya beraklhirlah hari kitorg kat pool tuh...

Pastuh, cuti yg berbaki lg seminggu tuh aku hanya isi dgn tontonan world cup, movie, ER, men game PS2, buku motivasi dr. muhaya, membuat blog, menghadap internet, dan menjaga kebajikan..

owh actually slh sorg bdak rmh kitorg atau ketua rmh sbnrnya(nazim aidil) tlh blk ke mesia utk 3 bln...jd segala jwtn dan tugasannya dah dibebani oleh daku utk 3 bulan nih...jd kpd ahli rumahku yg lain tolong bekerjasama dlm melakukan tugas rumah sbb aku student medic cam korg gak..bknnya student yarmouk...jdk tak byk masa utk aku tumpu kat rmh sajer...lg2 dgn aku lg lmh dr korg...

Photobucket - Video and Image Hosting
See U for 3 months later..

Utk summer sem kali nih aku amik 3 subjek dgn 2 subjek wajib dan 1 optional course...Biochem, Visual Basic dan Natural Resources..harap2 aku tempuhi dgn kejayaan...tp esok dh nk start sklh...waa camner nih..mungki utk summer sem kali nih aku akn kurangkan dlm pembloggan sbb nak priority kan pelajaran dulu..daku tak shbt kome boleh bljr boleh enjoy...tp camner nih esok dah start sekolah..waaaa.....

Photobucket - Video and Image Hosting
Bisa yg belum hilang....samba kembali...

# utk World Cup kali nih aku sokong Brazil...bknnya kerana dia kompem menang tp sbb diorg men memuaskan hati penonton melihatnya dan mengejutkan pihak lawan dengan strategi mantapnya..

Photobucket - Video and Image Hosting
Go Brazil..Go..

Photobucket - Video and Image Hosting
The Forgotten Man
Nak usha klip Youtube klik kat ats tuh....

Photobucket - Video and Image Hosting
Ronaldinho gempakz..

Photobucket - Video and Image Hosting
ats permintaan KakNad..Kaka

Ok Bubye....

p/s : bubye hata same, semoga kita berjumpa lagi...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home