Sunday, August 13, 2006

Hari yang laknatnya melampau-lampau..

Erm..ingatkan nak update pas abes sumer exam kang...tapi disbbkn exam VB tadi susah cam shilake make nak kene update gak utk bgtau feeling di hati yang mmg dah membuak2 utk diluahkan....

Waa....VB..knaper ko sggh kejam..sampai ati ko...mmg soklan ko susah tak kesian kat org langsung...aku tahu tadi dr iyad aku merangkap dr yg mengajar VB aku tersenyum2 pandang aku masa time pekse..."huh...sape suruh ko ponteng kelas aku sampai 10 kali..tahu aa aku tak amik kedatangan tapi klas aku janganlah sesekali ponteng...padan ko lah susah soklan tuh sape suruh tak datang..aku saje buat soklan yg takde dlm slide tapi ade mase time aku ngajo..padan2..no kesian2"<--stlh ditranslate dr arb ke melayu dr hati dr aku..

Memandangkan starter utk VB pun cam (tak harus ditayangkan) ****....subjek pasnih aku kene berjaga2..taknak jadik cam VB hr nih...masuk jawab soklan dgn kepala otak kosong(adelah subjek 1st dan 2nd...) keluar pun dgn kosong...cam takde pape...final VB..final VB ikut kolah nak bg baper..asl aku dah lari dari subjek ni..nasib bek takde dlm subjek medic pasnih...Walaupun exam hall tadi sejuk dan nyamannya setaraf syurga 1 bintang tapi disebabkan otak aku yang kosong nih menyebabkan kondisi luaran menjadi neraka setaraf 5 bintang..dahlah soklan byk tak hingat pastu aku jwb pun dah keringat(ni pasal org tak stadi..) pastu dgn kepala otak yang sempit so alamatnya aku tembak jelah berpuluh2 soklan...aku harapkan adelah yang kene sasaran tuh walaupun aku ni bukanlah wakil mesia utk acara menembak utk Sukan Asia nnt kat Doha<-- takde kaitan dgn blog kali nih..

Bukannya psl aku tak stadi langsung utk final...usaha aku kali nih 100% utk BioChem kerana sasaranku utk lulus masih jauh....alhamdulillah so far skrg nih BioChem aku kalau msk exam berputar-putar ilmu dlm kepala kalu kuar dr exam tuh insyaAllah habuk pun tara....so Natural Resource dan Visual Basic ni pun aku kurang bagi tumpuan disbbkan markah total 1st dan 2nd sudah mencapai sasaran lulus(belum cemerlang)...so baca utk final pun tara byk..esok xm baru baca...ni Natural Resource esok xm pun aku tak stadi lagi..

Erm..pastu hbs exam terus gi mkn..ingat nk mkn sakan tapi disbbkn exam VB tadi menyebbkn perut aku yg berkeroncong ni suruh mkn kat JUST nasi kabsah dgn ayam(ni bukan mkn sakan ke bangkai..)...pastu singgah kat balad pegi beli meja utk ruang tamu yang dah lame ku idam2kan..ingatkan nak beli kayu punya tapi taknak membazir punya psl jdknyer beli plastik sajor...

Dr Balad ke rumah..terus pasang meja plastik tuh tapi tuba2 instinct ku ajak aku pegi bilik mando dan ijat..Ya Allah laknat mane plak ni yang telah menyebabkan bilik mando cam tongkang pecah..hbs pintu dikopak,barang2 mmg bersepah gila tahap cam dah jadi rumah pelac** tapi barang tak hilang..apa ke jadahnya si mamat yang cuba menceroboh rumah ni tapi tak amik barang..aku raselah kan si laknat penceroboh tuh cirit birit disbbkn dia tak thn dia nak berak cair kat umah kitorg tuh...mane taknyer barang tak hilang ape kejadahnya rosakkan rumah kitorg tak amik pape....

Pastu to be continued....pas exam lain kang plak..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home