Monday, August 07, 2006

Sape pegi kenduri nikah siti maklum kat aku~~~

fuh~!! kepenatan sbb baru balik dari Amman belum habis lagi terus sajer pegi mengupdate blog sebab dah ade idea utk entry kali nih....soweylah sumer bukannya taknak update cuma idea dan masa je yang tak mengizinkan..dah dua post dah aku curi idea orang..tapi kali ni mmg 100% asli dari diri sendiri..first of all, nak ucap epi besday kpd mando housemate ku di Jordan selamat memasuki umur 18..kita skrg same same tggu msk bln 9 kang baru kita lain..thank you ats budi baik ko belanja kitorg utk celebrate gak besday ko...sorilah takde present utk ko...

Photobucket - Video and Image Hosting
Mando dan ijat ketika hasil pertama diorg menyiang ikan....Birthday boy 18..

Sedar tak sedar rupa2nya aku dah berada kat penghujung tahun satu bidang perubatan peringkat sarjana dan berbaki lagi 5 tahun utk perjuangan ini wajib diteruskan...duit yuran utk tahun dua pun kena serah sblm hbs sem nih..nak taknak sblm blk mesia kena gak aa byr..kalau tak mmg tak dpt register pljrn utk sem akn dtg....biarlah aslkan hidup aku kat mesia bahagia takde sape2 dok kacau aku bila kat mesia nnt..sekurang2nya keje aku alhmadulillah allah permudahkan..insya Allah..

Berbalik citer ku gi amman, sbnrya aku kena amik duit JAIS yang sbnrnya dah sebulan dibiarkan di Jabatan Penuntut Malysia kat Amman tuh...aduish sekali pegi bukannya guna duit tajaan pun guna duit senirik gak...nilah pljr 1st batch..penat tak penat terpaksa berpenat lelah utk membuka mata pihak tajaan yang boleh dikatakan freshie utk bidang medic nih..takper2...kita cari pengalaman kalau takde pengalaman, betul tak?? harap2 akn dtg duit yang diserah tu lebih sistematik ikut bank..lagi senang dan lagi menjimatkan..kalo bahsa betul dia lagi ekonomi..

then, pas amik duit tuh kawan aku yang ikut aku pegi tuh ajk pegi Mecca Mall, katanyer want to buy some goods...dlm pikiran aku "elok gak, bila lagi aku nak shopping sblm blk mesia kat sini..."..jejak kat sane genaplah 4 kali aku pegi mecca mall sejak aku datang jordan...org yang tak suka keluar jauh2 camni aa...(kalau betulnya plak, "org takde keta sampai takat mane je lah diorg berjln..")...jadi sampai kat sane ingat nak makan tapi kawan aku tuh kata nak gi singgah jap kat kedai souvenir...aku pun ikut je lah..bila dah masuk, lama gak aku melekat kat situ, beli sikit ole2 org kate...sampai kawan aku pun macam dah boring tunggu aku..lelaki pun ade gak aa shopping lelame, bukannya takde....sikit2 pun beli tapi mak bpk dia mahal gak harga dia..takpe aa sekali sekala kan..bukannya selalu pun..pembelian kali nih bukannya klimaks pun..klimaks kang beli pas hbs final exam..

Photobucket - Video and Image Hosting
JD 9 ke sini...key chain..

Photobucket - Video and Image Hosting
Kad pakau yang ada gambar2 pelancongan kat Jordan..

pastu kitorg pun gi kedai lain..tapi tak beli aper2 pun setakat mengenangkan harga diorg lagi mhl dari harga kedai sblm nih...pastu kitorg pun pegilah mkn kat food court mkn kat chop stick..sbnrnya aku mengidam acap mkn nasi dgn aym msk kicap dia dulu tuh..masa time tuh aku halfi acap dan hata pegi skali..tapi tak dpt nasi dpt mee jer..tp alhamdulillah aym dia sedap gak...msk kicap gak cuma tak sbrp nya mee dia tuh..takpelah phm org arb bknnya ade blcn pun kan..rasa nya sampai sini dulu aa...aku nak bersihkan diri pulak nak sambung stadi utk final destination 1st year..doakan kejayaan kami di sini...

erm..rase2 kalau tajuk takde kaitan dengan isi tuh..harap maaaflah yer...saje nak tarik minat membaca....Membaca kan jambatan ilmu~~~~ Kalau aku tak pegi kot majlis tuh, kita boikot ramai2..haha..jahat gila aku dengki kat orang...tapi tu aah ank dato k tuh sebaya aku..kang siti kahwin hilang status aku di pandangannya..

Pai pai..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kami merekomendasikan souvenir pernikahan yang LUCU, UNIK, dan MURAH di WWW.DANI-CRAFT.COM
Di situs tersebut anda bisa mendatkan berbagai macam souvenir dengan harga yang terjangkau dengan bentuk yang lucu-lucu. Ratusan jenis souvenir tersedia sehingga anda bisa memilih dengan leluasa sesuai dengan selera dan budget anda.

July 13, 2009 2:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home