Monday, August 14, 2006

Amah jemputan dari Malaysia..

Tik..tok..tik..tok...hari yang dinanti2 berbaki lagi 6 hari dengan satu cabaran yang besar perlu diharungi bersama oleh budak2 JUST tahun 1....baru je tadi hbs exam NR...Natural Resource...alhamdulillah so far boleh jawab sbb aku rasa aku ade gak dtg kelas dia utk final material..tak mcm VB soklan susah kelas pun tak mahu datang...Am i deserve the right thing ??..
Tp taknak aa camtuh sbb BioChem pun aku tak dtg gak utk final material...takkanlah soklan pun susah sampai aku perlu muntahkan segala yang ade kat dlm badan aku...aku harap soklan BioChem kali nih insyaAllah senang...

Sbnrnya apa yang penting kali nih bukannya nak citer psl exam..tp aku nak citer psl akitviti mengemas rumah sblm balik mesia..bak kata mando " Kemas rumah adalah sesuatu yang ba** "
..byk sasaran aku nih sblm blk mesia..nak hias dan bersih rumah tahap optimum dan semampu yang boleh...biar kilauan matahari tuh memancar di seluruh penjuru ruang rumah Bayt Al-Amin....no habuk2....insyaAllah...buat masa skrg nih tgh mencari2 barang2 yg diperlukan utk bersih rumah nnt..rak kasut besi dan vakum baru aje beli....pasnih nak cari sabun plak..pastuh cari sikit benda nak tampal kat umah...biar lawo...org lain dok sebuk pindah rumah biar kitorg nih sibuk bersih rumah...tapi ape-apepun program nih akn dilakukan sebaik sahaja exam tamat...

# Balik mesia dgn penuh ketenangan adlh penting dari balik mesia membawa seribu satu bebanan yang menimbun2 cam shila**..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home