Saturday, February 10, 2007

Keris Taming Sari...Pantang menyerah sebelum berdepan

Bunga tanjung di tepi tasik,
Dipetik untuk dibuat hiasan,
Kalau tuanku hendakkan patik,
hatta nyawa sanggup dikorban.

yeah....kling..klung..klang..klak...(bunyi keris bertembung)..yeah finally start sem baru, sem ke-2 utk tahun 2 nih..another 2 sem to go...pertarungan bermula....tapi sblm tu nak citer gak cuti-cuti yg dah diisi sepanjang seminggu lepas...sbnrnya takde aper yg menarik cuma jadual harian seperti seorang penganggur..lepas ni waktu tidur kene set balik jadik waktu tidur student dah.....dari 10 jam kene kurang jadik 6 jam jer....harap-harap sem kali nih aku berjaya mengharunginya dengan kejayaan yang menanti di hadapan...

minggu lps housemate ak ke syria dan tinggallah kami berdua, iaitu awe dan mando menghabiskan sisa-sisa cuti di irbid....bermain game, menonton2 cerita, berjalan-jalan ke amman, dan bershopping...owh bila ckp psl shopping....hr tuh aku dan afiq ke amman ingat nak amik duit zakat jer tapi rupanya hbs bershopping sakan baju-baju, seluar jeans dan khakis serta baju jeans...ni sumer psl ade sale yg mantop kat amman dlm 50%.....so time blk tuh byk lah brg nak di bawak...lebih kurang dlm RM250 kitorg hbs utk sorg.....pasnih dah tobat dah taknak pegi mane2 lagi kalau time tgh sale kalau tidak kompem beli.....

erm baru2 nih persatuan kat sini ade anjurkan permainan tradisional...dpt wakil team main tutup botol (time kecik2 boleh kata star gak aa) dr beberapa jenis permainan seperti ting-ting, baling tin, dam haji, regu dan lain2...tapi apakan daya star2 org bandar, org kampung jugak menang....jadiknyer nak senang citer kalah....tapi kalah-kalah aku pun ade gak point yg disumbang masuk ke team dan campur-tolak sumer akhirnya menyebabkan kemenangan team aku time tuh....menyandang juara permainan tradisional.....yezza....Gerbang Kayangan(nama team aku)......

And hari ni hari sabtu hari last aku berfoya-foya so aku hbskan masa dipaginya tidur lebih masa sket, bermain bola, mencuci gambar, mengemas bilik, membeli belah barang rumah pada malamnya..n now i'm going to sleep.....waaa sedihnyer tapi apa-apapun cuti lain kali kena manfaatkan betul2.......so, strive 4 success........

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home