Monday, December 04, 2006

Lebih baik ko nyah dari sini....sebelum aku bertindak ganas....Wachaaa~~~~

Adeh....asal lah aku ni cam malas nak hapdet tapi renovate berbagai nak plak....ntah aa ada time ada idea nak hapdet ada time takde idea langsung..yang time ade idea taknak plak hapdet cecepat...masa tu kan emas kata org..takleh sia2kan camtuh sajor...

So far, aku masih lagi di ambang exam (ambang ker rasa cam dah masuk dunia exam jek~~)....so tidur kena kurang, makan kena kurang(bertambah adelah kot..), stadi kena kurang eh eh kena banyak, komputer kena kurang....sebab taknak menyesal time kuar result nnt....kate org biar kita puas hati dgn usaha yang kita lakukan...jgn menyesal psl kita tak berusaha...

Di musim sejuk tahun nih rasanyer tak berapa sejuk sgt sbb aku msh lagi bleh bertahan tanpa menggunakan heater(sobah) - walaupun aku dah berkali-kali try nak tukar gas tapi tak berjaya psl mls mengangkat (sgt berat ok).....so nak ke mana-mana terpaksa berpakaian tebal segala even dlm rumah pun....pastu dgn sakhonah yg semakin menjadi-jadi rosaknya...sekarang ni nak mandi pun terpaksa ke rumah sebelah pasal heater air rosak....bila lah nak report kat tuan rumah nih...bukannya segan..cuma takde masa..takde masa lagi..takper..lps hbs sem ni..sumer yg takde masa tuh akan aku ade-adekan masanyer...seperti kemas rumah, dapur, report tuan rumah, men game(*wink*) dan segala.....n even tv yang aku beli tuh pun dah tak sentuh dah.....

aktiviti masak-memasak pun semakin kurang(aku je lah kot..), entah aa bila nmpk dah gelap jerk rasa cam dah tak sesuai utk memsk psl mlm dah mai..(tidur pun mai gak..)....asek nazim ajer dek kena buli...takper ye cik nazim sy bukan taknak tolong..bukan taknak lakukan tugas...tapi kalau dah kelas dari hari Ahad sampai rabu dari pkl 8 pg - 5 ptg sape lah yg tak penat kan....mlm plak nak kena stadi....so sori bebyk2...

erm....dah time camnih2 plak..tetibe dtg beberapa berita mengenai irbid....porak-peranda irbid...arab makin mengganas..kami ni pun muslim gaklah..toksahlah duk nak berperang dgn kami....kes pecah rumah lah, kes peras ugut, kes (ade lagi ker...)...tapi ape-ape pun tabahlah bagi mereka yang rumahnya dipecah oleh arab2 yg jahanam(agk kasar kot~~~)...rasanya arb yg baik2 kat sini ade lebih kurang 10 % jer....yg lain tuh sumer cam tuuuutt......ade yg educated(yg tak educated toksah citer aaa) tapi stok mengutuk2 org dlm bhs arb igt kitorg tak phm tuh last2 skali tegur baru tahu merah padam muka diorg, ade plak tuh
duk nak paksa org jer utk beli sampai terpedaya utk beli (cthnya kasut aku yg baru beli...), pastu mcm2 lagi aaa...

tapi ape-apepun aku tabik kat hazim sbb dgn beraninya dia membela acap dari diperas ugut oleh dua org laki berpisau....camnilah kita nak..walaupun rendah dari arb tapi kita masih mampu bertahan...meh tunjuk sket silat ko hazim yg ko tunjuk kat ma'rad tuh(matilah ko tuh taekwondo)...(dgn aku toksah citer aa..kompem diorg tak beraninya sbb aku pun stok tinggi diorg....tapi kalau dah kena ape nak kata ye...jihad fisabilillah...allahuakbar..)...whatever happen dunia memang dunia..penipuan semata2...tapi mcm pecah rumah tuh mmg takleh nak buat aper aa....sbb benda tuh kita takleh kawal lg2 utk korg sumer pompuan...jdknyer brg2 beharga tuh yg disimpan dlm rumah tuh pklah dlm2 simpan katner....cuba pk sehbt prison break utk simpan brg tuh, baru arb ni tak tahu nak curi aper....

Oklah penat plak...sekian update kali nih.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home