Monday, November 27, 2006

HAMPEH!!!!

Melihat blog aku cipta nih hampir2 berhabuk disebabkan lama tak hapdet, makanya aku pun mcm nak hapdet tapi dgn tajuk bola kot...sbnrnya maleh pun ade sbb sekarang ni boleh kata waktu exam...suka-suka jer aku boleh enjoy time ni...Bukannya aku taknak hapdet blog nih...tapi sebab aku pikir benda lain lagi penting dari hapdet blog nih...so, bila aku rasakan perlu macam sekarang nih barulah ade masa nak hapdet....

Setelah kebosanan melayari internet, berchat2(ade ker??), bermain game, menonton series(stadi mane maa??tadi tu adelah aktiviti lps 1st exam....)...makanya aktiviti lain adelah menghapdet blog....so far sekarang nih result utk first exam aku tak semenggah seperti org lain tapi aku terima dgr takdir aku sebabnya aku dengar cakap mak aku time aku call dia mggu lps...."cuba ijam pikir, ijam dah belajar habis kuat camtu pun dapat camtuh cuba bayangkan kalau tak belajar langsung lagi aa teruk kan"...so aku insop...betul gak kata mak aku...tak semestinya kalau kita rajin gegila stadi pastu menghapal gila-gila kita boleh dpt tinggi gila2 sampai takde salah pun....so aku dah boleh terima takdir...apa yang aku nak skrg nih adelah ilmu...aku tak kisah exam aku camner..yang penting aku lepas exam tuh n then ilmu terpahat di dalam dada sebab doktor nih bukan leh suka2 baca utk exam jer sbbnyer ianya berkaitan dgr nyawa orang...thanks mama...

...........................................................................

pastuh akhir2 nih aku sungguh aktif bergiat dalam bidang sukan bola sepak mewakili pasukan irbid sendiri bernama "durian malaya" memasuki liga2 yang dianjurkan oleh orang lain so kitorg nih jadi pasukan jemputan sahaja....baru2 nih(walhal dah 2-3 mggu lps dah) Piala Mu'tah telah berjaya kami bawa pulang beserta dengan medal emas....maka bertambah lagilah koleksi cup2 kat irbid....memang puas hati gak...tapi terpaksa bekorban banyak masa, tenaga, nyawa dan wang.....bermain dalam kesejukan sebenarnya adelah satu cabaran bagi mereka yang tak biasa...anda mungkin akan menghidap penyakit demam, sakit tekak dan selsema kalau anda main dalam musim sejuk...serius aku cakap...Unbelievable??...Believe it....tak caya gak..suka hati korang aa....

Photobucket - Video and Image Hosting
Kat mu'tah.....

n then yg terbaru nih pegi kat Amman aku mewakili gak durian malaya untuk Piala Brunei namun sgt sedih tak dpt bawak pulang piala ke irbid tapi takper sbb medal brunei sgt lawa utk pingat gangsa jdknyer boleh kata puas hati gak....yelah..nak main dgn arab yg begitu biasa dgn persekitaran sejuk nih..mana leh lawan....so bg can utk kali nih kat diorg...akn dtg kitorg bwk blk plak cup.....

ceh baru jer dua cup dah bising bagai nak rak.....apolah awe...tapi insya Allah kalau ade cup nnt katelah kalau terpilih lagi utk mewakili insya Alah emas dlm tangan....tapi stadi camner maa???ni semua psl bola...bola...bola..bola...ok2...kena serius dah pasnih..aku memang takleh stadi kalau komp terbukak..jadiknyer aku kena ttp...kena selamatkan diri dari permainan exam yang sgt menipu ini...okeh2 selamat2...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home