Saturday, December 09, 2006

Siut lah lu arab yang buat hal dengan melayu nih~~~

Aku taknak buat entry panjang pasal entry ku sblm nih dah dibuat 2-3 hari lepas...aku punya masa hapdet sekurang-kurangnya 5 hari sekali hapdet..tapi hari ni punya psl hangat punya kes aku rajin sket...Erm....untuk pengetahuan korg, ari nih umah kawan aku sorg lagi dah kene pecah masuk......same gak kes dia hilang duit dan kamera serta PDA tapi laptop komputer tak diambil....dah 4 kes dalam masa tiga minggu arab dah buat hal dgn org melayu...aku dah cakap dah dalam post sebelum nih, arab nih ade plan tempat org melayu duduk pastu diorg akan buat rotation secara bijak....tunggu kitorg ade exam baru diorg jlnkan mission bangang diorg tuh....dahlah masuk rumah orang taknak tutup pintu bila dah keluar memang kurang ajar aa tuh......aaaaaaaaaaaaaaaaaa.......tetibe aku teringin nak perangkap diorg nih...mane tau tetibe kene plan diorg kat umah aku time tuh aku ade kat umah tapi duk senyap2 dalam rumah..pastu time diorg buat keje bodoh tuh aku sepak terajang perut diorg dan muka diorg...pastuh aku hentak diorg dengan dumbell hazim yang seberat 10 kg....wachaaa....argghh lamanya tak sparing dgn org nih...mai sini arb....diorg mcm menghina melayu...commonlah arab face to face lah beb...aku akan sumbatkan ko ke penjara....*selebihnya aku kutuk dalam hati takleh dipamerkan sebab banyak istilah yang tak elok..*...

ape-ape pun aku sangat sedih dengan markah yg aku dpt hari nih......moga2 aku masih kuat lagi semangat untuk stadi untuk final nnt....go go awe...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home