Friday, October 06, 2006

Siapa???????(episod Pendek)

Bila dah lama tak taip utk blog nih rasa cam kekok plak utk buat entry yang baru nih...Sebenarnya takde perkara yang best pun nak dicakap..sorilah kalau tak dapat nak update citer2 kat mesia sbbnyer sumer sgt bosan..Hanya berjalan sekitar shah alam,pj,subang,rawang,kl dan paling jauh pun ke melaka...for the rest of my holiday sumernye kat rumah...nothing i can do...

Ok...dah 2 minggu aku selamat masuk tahun 2 dengan pelbagai dugaan yang melanda....Dengan buku, rumah yang bersepah setelah aku bersihkan sebelum aku balik mesia dulu, perihal baju sgt byk hingga takde tempat nak letak, tekanan pelajaran yang semakin banyak dan jadual yang sememangnya dah macam office hour ataupun pelajar2 medic praktikal yang bermula dari pukul 8 pg - 5 ptg....Sudah berakhirlah zaman aku menikmati keriangan di Jordan dan akan bermulalah masa serius...

Pathology(All bout diseases), Pharmacology(deal wif drugs), Genetics, BioStatistic adn Microbiology(All about microorganism)....wah...adakah subjek sumer ni nak bunuh orang..takper2, sbg seorg doktor yg bijaksana mmg kena igt dan bljr sumer benda alah haram nih...di sebalik kepayahan ini, namun tersemat jugak beberapa ketenangan yang dibawa balik dari mesia...Segala kerunsingan dan konflik yang berlaku pada tragedi di bulan April 2006 akhirnya aku rasa telah diperbetulkan stlh aku balik ke mesia....aku harap takkan terjadi lagik episod itu yang memaksa aku balik lg mesia tahun dpn...Apakah episod yang tertanya-taya oleh para pembaca blog ini???"Biarlah Rahsia".....(Hanya ALLAH dan diri"nya" yang tahu perkara itu)....

Owh lupa plak lagi satu, janganlah salah faham sbb aper sy tukar address..sbbnyer sy nak berasa bebas dan tiada ketetapan masa dalam mengupdate entry baru...sorry yer sumer...takeh nak ikut cam dulu lagi...mgkn 2 mggu skali baru update...ataupun kalau ade citer y gbtl2 best baru update...

Maaf jika ada tersalah dalam penggunaan bahasa sbbnya mmg nak buat informal...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home