Tuesday, March 13, 2007

Akhir Sem (Newly Updated)~~~

Wah lamanya tak hapdet sampai dah berhabuk2 dah dgn blog nih...selama ni pun aku rasa cam pelik gak ngan bdak2 yg selalu suka hapdet blog camner diorg idea..kadang2 tuh ade sampai 2-3 kali sehari hapdet dlm blog..takperlah tu korg punyer korg boleh wat aper yg korg suker...nak cerita sekarang ni...sedar tak sedar aku dah nak masuk system baru CVS dan akan berakhirlah sistem HLS....nak citer psl system nih sbnrnye system ni tersgtlah byk nak kene stadi so skrg nih hari selasa ade berbaki lagi 3 hari aku ade 3 lecture lg tak hbs stadi....satu lecture ade 15 muka surat..so 3 lecture ade dlm 45 m/s....tp dlm masa sehari boleh hbs dlm 5-6 lecture....dan proses mengulang apa yg dah stadi akan dijlnkan esok hari lps 2nd discussion...

ahha berckp psl discussion aku rasa aku sgt beruntung kali ini sbb dapat dr hamid batoyneh yg diwar-warkan oleh senior sgt baik hati katnayer dlm memberi markah tapi sygnyer sekali mrkh discussion hnyelah dua tp penting gak sbb kalau tanpa mrkh tulah aku xbleh skor 70 ke ats..takpun 60 ke atas....(sedih mengenang zaman dulu2 di sekolah mengejar markah yang tinggi2 sesama kawan2...tp apakan daya medic ni ade dua peringkat jer antara hidup dan mati antara lulus dan gagal....)so time mlm sblm discussion tuh aku mengulang apa yg dah stadi dan pada hari discussion aku terlalu jdk hyperactive smpi sumer bende ditanya dijwb...(ade gak certain2 takleh dijwb)...aku rasa aku lagi suka bila ditanya camtuh dr menjwb soklan psl per...soklan2 exam mmglah sgt tricky dan mengelirukan so tulah sbbnyer aku takleh skor tinggi2 takperlah aslkan hidup ini masih lagi di laluan ini...

erm...sbnrnyer aku rasa efektif aku stadi kali nih adlh disbbkan dgn study group bnrlah org kata study group ni mmg byk membantu..ni atas hasil kerjasama sumer budak2 batch aku dan persatuan kat sini...so sape2 yg blum wat stduy group tuh aku prefer buat aa study group sbb mmg anda akan ingat fakta2 tuh dgn telatah kawan2 kita bila time dia tgh terang...campur dgn stadi sendiri...insya Allah najah....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
denge aime hok wat mato scarrow(btul ke eja nih?)

baru2 nih aku pegi buat spek tapi sblm tuh kena gi cek mata dulu utk kompemkan aku kena pakai ke tak spek....and resultnya aku mempunyai kadar silau yg agk mengganggu aku ketika dlm lecture dan kerabunan yg sket jer tp still annoy gak....so dr prefer aku wat spek(mestilah kan nak laku kedai org kata...)so aku yg tak pernah wat spek ni tak cakap byk dlm plh frame dr ckp ni bgs utk aku, aku tgk plak cam dah bgs so aku tak kesah aku kebas jer...dan tempoh pembuatan pula selama dua hari.... dan sejak aku dapat spek tulah byk membantu menhilangkan (SSBLTM) Syndrome Suka Bersin Lepas Terdedah kepada Matahari.....so aku happy...

mmm aku rasa cukuplah setakat ni ye kawan2 sbbnyer aku nak gi mkn sbb dah tiga hari tak mkn nasi...so nak gi mkn pastuh smbg blk stadi yg bertibun2 lg utk diulang.....Doakan diri ini ye kawan-kawan dan tak lupa juga kepada mama papa and family lain yang lawat2 blog nih(haha dah kantoi jenguk blog ijam).....ok luv u all...jumpa pas exam taupun permulaan system baru ker...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
itu aku...

Buhbye....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home